Mitt allra första blogginlägg

Jag ska beskriva min dag för er.
Eftersom jag brände mig igår när jag låg på stranden hela dagen så har jag chillat uppe vid stugan istället hela dagen. Jag har läst den bästa boken någonsin som man måste läsa innan man dör, nämligen Stolthet och Fördom. (ska berätta mer om boken sen när jag har läst klart den)

Mina systerdöttrar var och hälsade på en liten runda. Mycket mycket trevligt. Jag roade dom så gott jag kunde och de åkte hem med ett leende på läpparna (not, de storbölade och ville inte lämna mig)

Till middag så blev det grillat. Helt underbart. Vi grillade auberginer och kött. Jag är verkligen en mästerkock (även om min mormor gjorde all mat)

Nu så ska jag titta på film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0